free responsive website templates

WOD LITE

WOD Lite to nasze autorskie treningi semi-personalne, które są odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania naszych klubowiczów zebrane w okresie niemal 7 lat istnienia naszego klubu.

Jeżeli kiedykolwiek myśleliście o rozpoczęciu swojej przygody z treningiem, lecz zadawaliście sobie pytanie: „Czy dam radę?” - teraz mamy dla Was program, który sprosta wszelkim Waszym oczekiwaniom i rozwieje wszystkie Wasze wątpliwości.

WOD Lite to młodszy brat czyli lżejsza wersja naszej głównej ścieżki treningowej- WOD*.

Główne założeniami WOD Lite:
- bezpieczeństwo (nie znajdziesz tu dużych ciężarów oraz najtrudniejszych ruchów gimnastycznych: np. stania na rękach)
- kameralność (max. 8 osób pod opieką doświadczonego trenera)
- wszechstronność (holistyczne i zbalansowane wzmocnienie całego ciała)
- różnorodność (treningi są i mają być ciekawe. Nie jesteście zawodowcami- macie się też przy tym dobrze bawić!)
- skuteczne (jesteśmy świadomi, że nic nie motywuje tak bardzo jak progres!)

WOD Lite w jednym zdaniu to według nas najlepsza oferta na rynku dla wszystkich tych, którzy szukają możliwie indywidualnej opieki trenerskiej i skutecznego programu treningowego.  

* Workout of the Day (ang. "trening dnia")

DLACZEGO WOD LITE?

WOD Lite to zajęcia, które wypełniają tę „lukę” między klasycznymi rozwiązaniami treningowymi.

Po pierwsze - znajdziesz w nich to co najlepsze z filozofii cross treningu. Nie zabraknie więc wszechstronnego, urozmaiconego wysiłku, czerpiącego z treningu wytrzymałościowego (ergometr wioślarski, bieganie, skakanka), gimnastyki (ćwiczenia z ciężarem własnego ciała) czy pracy z obciążeniem zewnętrznym (piłki lekarskie, odważniki kettlebells).
Po drugie - Wszystkie zajęcia WOD Lite są prowadzone przez doświadczonego i wykwalifikowanego trenera CrossFit, który podejdzie indywidualnie do każdego ćwiczącego i:
przedstawi każdy trening wraz z jego celem i założeniami,
przeprowadzi skuteczną, przygotowującą do konkretnego treningu rozgrzewkę zawierającą nie tylko klasyczny warm-up, ale również aspekt mobility (poprawa ruchomości naszego ciała),
pokaże jak idealnie wykonywać ćwiczenia użyte w treningu,
będzie cały czas obok – wskazując błędy i sposoby jak je naprawić,
zidentyfikuje ogólne nasze słabości i da nam rozwiązania jak je naprawić,
ze względu na małą grupę – będzie miał możliwość poznać każdą osobę ćwiczącą i prowadzić ją w jej procesie, zmotywuje jeżeli tylko sytuacja będzie tego wymagała.
Po trzecie - Wszystkie zajęcia odbywają się tylko i wyłącznie w ekskluzywnych, semi-personalnych grupach 5-8 osobowych! To idealna wielkość grupy, która umożliwia jej pełną kontrolę przez trenera, a z drugiej strony tworzy wartość dodaną, jaką jest wspólna energia, pierwiastek współzawodnictwa i dążenia do jednego celu.
Po czwarte - Zajęcia będą zbudowane na 3 filarach.:
Bezpieczeństwo. Dla zwiększenia bezpieczeństwa i Waszej pewności siebie rezygnowaliśmy na tych zajęciach z części ćwiczeń i ruchów używanych na bardziej zaawansowanych treningach (m.in. część ćwiczeń na sztandze, stanie na rękach).
Rozwój. W cenie otrzymujesz długofalowy plan treningowy, za który bierzemy pełną odpowiedzialność. Nie musisz się martwić co zrobisz po przyjściu do klubu. Musisz tylko być, a my zajmiemy się resztą.
Fun. Co tu dużo mówić- różnorodność i zmienność treningów jest tym co ludzie trenujący kochają i potrzebują. Nie pozwolimy Ci się nudzić. W końcu to MGW Training!
Po piąte - Zajęcia te mogą być przedsionkiem do klasycznych, trudniejszych treningów WOD. Jeżeli więc po kilku miesiącach będziesz chciał pójść krok dalej i trener uzna, że jesteś gotowy\a i będzie to dla Ciebie rozwojowe – możesz przejść na klasyczne WODy w naszym klubie!

ZNAJDŹ ZAJĘCIA, KTÓRE PASUJĄ DO CIEBIE

DANE KONTAKTOWE

Nowogrodzka 31
00-511 Warszawa

Telefon: +48 694 460 808

E-mail: ask@mgwtraining.pl 

GODZINY OTWARCIA

Pn - Pt 6:30- 22:00

Sb 10:00- 17:00

Nd 11:00- 13:00